ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

I´m back

Publicerad 2012-03-04 12:45:20 i Allmänt,

Heej! Vet att jag inte uppdaterat på länge men det har varit lite jobbigt just nu i en period pga begravningen och sånt. men i fredags var jag med rebbecca och vi hade skit roligt, speciellt när vi spelade monopol ;)
Sen i lördes skulle hela rebeccas familj komma till oss men två var sjuka så det blev inte av.
Synd men vi har bestämt en annan helg istället. Idag så ska jag öva till tyska-provet vi har tills på tisdag och lite andra läxor. Anners ska jag bara slappa och ta det lungt, kolla på äkta människor ikväll<3
Var ute och tog lite vår-bilder igår men visar dem imorgon istället om jag hinner!
En bild på mig när jag var liten med min katt Pelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela