ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Tjena Tjena!!

Publicerad 2012-03-08 18:29:52 i Allmänt,

Det här är MAJA som gör ett litet gästinlägg.
Jag blev lite ''bitter'' på Ellen för att hon inte uppdaterade sin blogg så hennes kära vännina får väl ta tag i det hela (jag)
Ellen och jag har varit vänner den i 6:an och vi har bara kommit närmare och närmare varandra!!
Ellen är en trevlig och omtänksam prick (:
Hon har 3 katter som heter Pelle, Trisse och Måns, och för er som är kunniga förstår direkt att de är döpta efter Pella Svanslös filmen. (:
hon är 162 centimeter lång och har alltid en bulle på huvudet när hon sover! 

Det här var allt för mig, hej hej! // en tjeck tjej i ellen klass! 
PS. jag tycker om dig Ellto! (: <3
hon gillar oxå Bellerina!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela