ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

2km på tid

Publicerad 2012-05-22 20:03:00 i Allmänt,

Hej! Har precis ätit en liten fika efter ett långt bad i poolen, så jäkla skönt är det och man fryser inte ett dug när det är 25 grader. Imorgon ska vi springa 2km på tid på gympan och jag är rätt orolig. Har inte precis världens bästa kondition hehe. Men sprang i måndes och har simmat både igår och idag så har tränat bra.
Imorgon följer rebecca hem som vanligt för vi ska lava ved, vi har lavat hälften av korgarna nu :)
Ha en bra kväll kram Ellen!
Min lillasyster brevid berget av bränne haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela