ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Bästa tjejkvällen!

Publicerad 2012-05-06 21:06:33 i Allmänt,

Heej! Är så glad!! Tjejkvällen igår var så jäkla rolig har aldrig och då menar jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och Rebecca,Linnea och Maja vet åt vad haha. Vi gjorde tacos och kollade på en skräck film som heter Scream 4 och snacka om att vi var rädda sen+ att det var bara vi hemma i hela huset. Så vi sov alla fyra tillsammans i en dubbelsäng. Väldigt trångt men det gick och sova i allafall, tror vi sommande vi typ 4 allaihopa. 
Är trött idag och mår dåligt för att det är en lång skolvecka framför en, så himla tråkigt!
Bara 24 skoldagar kvar till sommarlovet nu!!!!!!!!!
Här kommer en fin bild som jag tagit :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-08 08:53:15

Åh tack så mycket!! :) Söte!

Jodå, jag lägger alltid upp bilder från plåtningarna i kategorin "Modeling" ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela