ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Butterfly

Publicerad 2012-05-13 19:57:49 i Allmänt,

Heej! Har haft en underbar helg, i fredags kollade jag på världens bästa haj film, kommer inte ihåg vad den hette man var ny tror jag. Sen igår var jag på en konfirmation i helsingborg. Kyrkan var inte jätterolig men det var sjukt kul sen senare på kvällen när vi var hemma hos erik. Haha slutade att alla satt och immiterade kor, ja vet vi är så normala haha. Så det var väldigt roligt, kul med sådana människor man bara släppa loss liksom. Sedan idag har jag för mesta delen övat på tyska-provet vi har tills på tisdag. Hinner inte öva så mycket för imorgon är det Operationsdagsverke och jag och rebecca ska lava ved typ hela dan.
Ska bli kul och plus får man ju sovmorgon och slipper va i skolan hela dagen!
Nu ska jag glo på tv, hej då<3
Två fina fjärils bilder som jag tagit för någon vecka sedan, inte redigerade pallar inte det just nu.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-05-15 02:17:39

Vad tycker du om Mange Makers senaste låt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela