ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Måndag 2012-05-28

Publicerad 2012-05-28 20:43:55 i Allmänt,

Hej! Var rätt länge sedan det blev ett inlägg på denna bloggen hehe :) Men nu ska jag börja igen, har helt enkelt inte haft tid i helgen. I fredes så klippte jag mig och var lite i stan, lördes så var här två andra familjer och vi hade en Eurovision kväll var rikigt roligt, längesedan jag hade så roligt. Och i söndes firade vi morsdag med släkten.
Och sen idag åkte jag och Linnea till stan var jätteroligt, så ja jag är rikigt trött nu.
Men ha en bra kväll för nu ska jag gå och lägga mig orkar inte ha ögonen öppna mer...

Kommentarer

Postat av: Kalle Hedin

Publicerad 2012-05-29 11:08:53

Allt bra med dig idag? / Kalle :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela