ellensbastadagar

Min dag i foton ♥

Rebecca

Publicerad 2012-05-20 19:21:26 i Allmänt,

Hej! Idag har varit en galet bra dag. Det började med att jag åkte hem till rebecca för vi skulle va då. Och väl där sitter vi på en filt och typ svettas ihjäl av värmen. Pappa hade då inte åkt än så precis innan han åkte bestämde vi oss för att åka hem till mig istället och bada i poolen. Väl hemma så badade vi inte direkt utan gick ner till brännet och lavade två korgar så vi skulle bli rikigt varma, så normala vi är hehe. Ja sedan så badade vi, 21 grader i vattnet så rikigt skönt var det.
Tack för dagen Rebecca har varit jätteroligt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen Christina Torkelsson

Hej! Jag är en 14 årig tjej från Skåne som älskar att fotografera. Säljer även mina foton. Kontakta mig på [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela